خرید-آشنایی با شرکت ايران خودرو، منابع انسانی، محصولات و فعالیتهای آن-

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان .آشنایی با شرکت ايران خودرو، منابع انسانی، محصولات و فعالیتهای آن. وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید./آشنایی با شرکت ايران خودرو, منابع انسانی, محصولات و فعالیتهای آن/آشنایی با شرکت ايران خودرو، منابع انسانی، محصولات و فعالیتهای آن/30020794/iug

فرمت فایل: word



تعداد صفحات: 48









فهرست





تاريخچه شركت ايران خودرو 1



معاونت خودروي سواري 4



گواهينامه بين اللملي اخذ شده 4



مديريت بدنه سازي 6



ايران خودرو و نيروي انساني 8



ايران خودرو و خدمات پس از فروش 8



ايران خودرو و فعاليت هاي صادراتي 9



معرفي محصول 14



ميل لنگ 17



ساختمان ميل لنگ 19



انواع ميل لنگ 20



شاتون 22



اجزاي شاتون 23



بررسي نقش موتور ميل لنگ ها در موتورهاي ديزلي چند زمانه 25



مشكلات صنعت قالب سازي ميل لنگ در ايران 27



خود مهارهاservos 33



اسيت و دنده ي خلاص 34



دنده ي سرعت سنگين 37



دنده سرعت دوم((overdrive 39



دنده سنگين دستي 43



دنده عقب Reverse 44



تصاويري از ماشينهاي ساخت ايران خودرو 48







تاريخچه شركت ايران خودرو



نام شركت : ايران خودرو( سهامي عام)



تاريخ تاسيس : مرداد 1341



ميزان سرمايه : 5/1282 ميليارد ريال



ميزان سهام : 1282500000 سهم



نيروي انساني : 12039 نفر



مساحت : 3450000 متر مربع



شركت ايران خودرو (سهامي عام ) در 27 مرداد سال 1341 و با سرمايه اوليه يك صد ميليون ريال و با يك هزار سهم هزار ريالي تاسيس شد و در شهريور همان سال تحت شماره 8352 در اداره ثبت شركت هاي تهران به ثبت رسيد و از مهر ماه سال 1342 فعاليت خود را با توليد اتوبوس آغاز كرد . شركت در سال 1345 اجازه تاسيس كارخانه ساخت انواع اتومبيل سواري از نوع چهار سيلندر را دريافت كرد و پس از استقرار تجهيزات مربوط به توليد آخرين مدل اتومبيل هيلمن با انواع پيكان با ظرفيت اوليه سالانه 6 هزار دستگاه ، اولين اتومبيل سواري به توليد رسيد .





شركت ايران خودرو كه فعاليت خود را با توليد سواري پيكان ، اتوبوس و ميني بوس آغاز كرد به مرور زمان به تنوع و حجم توليدات خود افزود به طوري كه در سال 1379 با توليد 176000 دستگاه خودرو براي چهارمين سال متوالي موفق به شكستن ركورد توليد خود شد و علاوه برآن موفق شد به ميزان قابل توجهي كميت و كيفيت محصولات خود را افزايش دهد .



شركت ايران خودرو در حال حاضر با در اختيار داشتن 70% از سهم توليد و بازار خودرو وبزگترين توليد كننده خودرو در كشور به شمار مي رود . فعاليتهاي شركت را از بدو تاسيس تاكنون مي توان به سه دوره زماني تقسيم نمود :



الف : از سال 1342 تا 1357



در اين سالها سياست افزايش عرضه از طريق مونتاژ بر صنعت خودرو ، از جمله شركت ايران خودرو حاكم بود ، چرا كه از يك سو نياز بازار مصرف روند افزايشي داشت و از سوي ديگر زيربناهاي لازم براي تحقق توليد داخلي وجود نداشت . در اين دوره بالغ بر 631500 دستگاه انواع خودرو در اين شركت مونتاژ وبه بازار عرضه شد .



ب : از سال 1358تا 1368



طي اين سالها محدوديت هاي ناشي از محاصره اقتصادي و همچنين جنگ تحميلي باعث شد تا توليد خودرو از فراز و نشيب قابل ملاحظه اي بر خور دار گردد . مجموع توليدات شركت ايران خودرو در اين دوره زماني بالغ بر 504000 دستگاه بوده است .



پ :از سال 1369 به بعد



اين سالها را بايد دوران تجديد حيات صنعت خودرو سازي تلقي كرد ، در اين دوره ستاد سياستگذاري خودرو تاسيس و قانون خودرو به تصويب رسيد . تدوين استراتژي صنعت خودرو در قالب برنامه پنج ساله از ديگر اقدامات برجسته اي بود كه در جهت حمايت و هدايت اين تلاش ارزنده صورت پذيرفت.



سال نگار توليد سواري و وانت



1346 ـ سواري پيكان در مدلهاي دو لوكس ، كار لوكس ، جوانان و تاكسي با حجم موتور 1600و1725 سي سي



1348ـ وانت پيكان با حجم موتور 1600 سي سي



1369- سواري پيكان با نيروي محركه پژو 504 با حجم موتور 1800 سي سي



1369 – سواري پژو 405 در مدل هاي GL و GLX با حجم موتور 1600 سي سي



1374 – سواري پژو 405 در دو مدل دنده اي و اتو ماتيك با حجم موتور 2000 سي سي



1375 – آغاز طراحي “سمند” ( خودروي ملي )



1376 - سواري پژو 405 با قواي محركه پيكان ( پژو آر- دي ) با حجم موتور 1600 سي سي



1376 – سواري تشريفاتي پژو 405 (ليمو زين ) با حجم موتور 2000 سي سي



1377 – سواري استيشن پژو 405 با حجم موتوري 2000 سي سي



1378 – پژو پارس با حجم موتور 1800 سي سي ( انژكتوري )



1379 – پژو 206 با حجم موتور 1360 سي سي



1380 – سمند ( خودروي ملي ) با حجم موتور 1800 سي سي ( انژكتوري )



معاونت خودروي سواري



اين معاونت مسئوليت اصلي توليد خودروي سواري و فعاليت هاي توليد ، مهندسي توليد ، تعميرات تجهيزات و برنامه ريزي و تغذيه خطوط را بر عهده دارد . ساخت خودروي سواري با توجه به حجم و گستردگي فعاليت هاي آن در سالن هاي مختلف انجام مي شود و قطعات تحويلي از برش و پرس با انجام عمليات مختلف ، به ترتيب در سالن هاي بدنه سازي ، صافكاري ، رنگ و سرانجام در سالن مونتاژ تزئينات روي هم سوار مي گردد.





مطالب دیگر:
📂مجموعه طرح های لایه باز گوی سنگی📂مجموعه طرح های لایه باز گوی های طلایی📂پاورپوینت مشکلات نظام اداری کشورهای جهان سوم📂پاورپوینت مضرات مصرف سیگار📂پاورپوینت مطالعات اپیدمیولوژیک 📂پاورپوینت مطالعه استراتژی شرکت ایسر📂پاورپوینت مطالعه اهداف عینی📂پاورپویت مطالعه آیین نامه معاملات بورس📂کاستوم ریکاوری twrp گلکسی J200f📂اینفوگرافی شغل پزشک عمومی ( پوستر قابل ویرایش معرفی شغل پزشک عمومی )📂پک کامل استاندارد های ISO مدیریت پروژه📂پرسشنامه نشانه ­های اختلالات روانی SCL-25 (فرم کوتاه شده SCL-90)📂کاملترین پکیج آموزش تصویری ویندوزفرم سی شارپ 📂پاورپوینت مطالعه تخت جمشید📂پاورپوینت مطالعه رفتار و رفتار درمانی📂پاورپوینت مطالعه سازمان آنکتاد📂پاورپوینت مطالعه طبیعیات یا فیزیک 📂پاورپوینت مطالعه فاز Construction📂پاورپوینت مطالعه فاز Inception📂پاورپوینت مطالعه گیاهان دارویی📂پاورپوینت مطالعه موفق در هشت گام📂پاورپوینت مطالعه و یادگیری📂پاورپوینت معارف اسلامی 2📂پاورپوینت معجزه های علمی قرآن📂پاورپوینت معرفت دینی